دکتر نیکفر پاسخ دهد ؛ رسانه باج خواه کدام است ؟ دزد کابل برق چه کسی است ؟ ماجرای شهرداری لاهیجان چیست؟
دکتر نیکفر پاسخ دهد ؛ رسانه باج خواه کدام است ؟ دزد کابل برق چه کسی است ؟ ماجرای شهرداری لاهیجان چیست؟

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از گیل و دیلم، صبح دیروز ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مردم شریف لاهیجان، سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان ، اظهار داشت : “روز پنجشنبه هفته گذشته جلسه‌ای در استانداری بود که آقای فرماندار نیز در آن حضور داشتند، در آن جلسه […]

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از گیل و دیلم، صبح دیروز ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مردم شریف لاهیجان، سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان ، اظهار داشت :
“روز پنجشنبه هفته گذشته جلسه‌ای در استانداری بود که آقای فرماندار نیز در آن حضور داشتند، در آن جلسه به‌جز دو نفر از نمایندگان رشت هیچ‌کدام از نمایندگان استان حضور نداشتند اما رسانه‌ای معاند که از همان شروع کار بنده به دنبال باج‌گیری و مچ‌گیری بود نوشت تنها نماینده‌ای که در این جلسه حضور نداشت نماینده لاهیجان و سیاهکل بود.”

این نماینده مجلس در قسمتی دیگر از سخنانش در خصوص وضعیت استخر مهر لاهیجان افزود : برخی اتفاقات در شهرستان می‌افتد که عجیب است! طی روزهایی که قرار است استخر شنا افتتاح شود کابل برق استخر سرقت می‌شود! بنده قضاوت نمی‌کنم ولی چرا چنین اتفاقی در روزهایی که قرار است استخر افتتاح شود، رخ می‌دهد.

عضو کمیسیون بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی طی اقدامی تامل برانگیز ! با اشاره به حواشی پیرامون شهرداری لاهیجان گفت : در رابطه با ساختمان بانک سپه (ساختمان عظیم در حاشیه استخر لاهیجان) چرا مطالبه گری و ارائه گزارش انجام نمی‌شود، چرا برای پروژه مربوط به زمین بازار توضیح داده نمی‌شود که مدعی چه ادله‌ای داشت که میلیاردها تومان به او داده شد چه‌کسانی در این زمینه نقش داشتند؟ فروش زمین‌هایی که در شهر صورت می‌گیرد با چه شرایطی و چه قیمتی است؟

نیکفر ادامه داد: چرا در باغ شاه یا جایی که اکنون بیمارستان پیروز راه‌اندازی شد پایین‌تر از آن، حدود ۴۰۰ میلیون تومان ۱۵ – ۱۶ سال قبل مدرن‌ترین شبکه فاضلاب ایجاد شد و حتی یک آلاچیق هم آنجا ساخته نشد.

با این حال تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم ، همانطور که پیش از این سوالاتی را در خصوص چرایی اظهارات بی دلیل ! و غیر موجه فرماندار دولت در این شهرستان برای دلجویی از این نماینده مجلس و شهادتی که در خصوص زحمات و خدمات ایشان داده اند (در حالیکه هنوز یک سال از حضور وی به عنوان میهمان در لاهیجان نمی گذرد ) پرسیده ، خواستار پاسخ به ابهاماتی است که دکتر ذبیح نیکفر لیالستانی باید جوابگوی آن باشد .

۱- مخاطب شما در خصوص رسانه ای معاند که از ابتدای شروع فعالیت تان بدنبال باج خواهی بوده کدام رسانه ی خبری است ؟ بیّنه ی حضرتعالی بابت باج خواهی این رسانه را به اطلاع عموم شهروندانی لاهیجان و سیاهکل رسانده یا در محکمه قضایی (در کنار دیگر شکایات جمعی که از اصحاب رسانه صورت گرفته) ارائه داده شود .

۲- ادعا در خصوص دزدیدن کابل برق مجموعه تفریحی – ورزشی استخر مهر شهرستان لاهیجان تا چه حد صحت دارد ؟ چه کسانی کابل برق دزدیده اند ؟ آیا تاکنون به مراجع امنیتی گزارشی در خصوص ایجاد اختلال افراد ناشناس در این مجموعه داده شده ؟
اگر پیگیری صورت گرفت ، چرا با خاطیان امر برخورد نمی شود ؟
اگر غیر از این است ، چرا تاکنون اقدامی از جانب حضرتعالی صورت نگرفته و علت زیر سوال بردن برقرار کنندگان امنیت و آسایش عمومی در شهرستان چیست؟

متراژ این کابل برق دزدیده شده توسط اخلالگران را که تاکنون مهم ترین علت عدم افتتاح استخر مهر از دیدگاه تان معرفی شده است مشخص بفرمایید .
آیا می توان امید داشت با رایزنی از شرکت توزیع برق شهرستان – استان یا کشور ، این مشکل را با دریافت چند متر کابل برق ، جهت بازگشایی هر چه زودتر این مجموعه مرتفع نمایید ؟

۳- علت اختلاف شما با شهردار لاهیجان و افشاگری های صورت گرفته چیست؟
آیا نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل تاکنون در جریان اتفاقات و حواشی رخ داده پیرامون شهرداری لاهیجان نبوده اند ؟ اگر پاسخ مثبت است ، چرایی سکوت تان را اعم از مصلحت! یا غیر از آن بیان نمایید .
اگر پاسخ منفی است ، چگونه میتوان باور داشت در حالیکه اکثر قریب به اتفاق شهروندان لاهیجانی روزانه با چشم غیر مسلح شاهد تخلفات ساختمانی اتفاق افتاده در گوشه گوشه ی این شهر هستند ، نماینده ی شان در مجلس از آن بی اطلاع باشد ؟

جناب دکتر نیکفر
عدم حضور حضرتعالی به بهانه غیبت جمعی دیگر از نمایندگان مجلس در مهمترین جلسه ی استانداری گیلان ، عذر قانونی نیست !
می شد در این چند ماه باقیمانده تا انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی ، برای رایزنی و دیدار با مقامات در جهت رفع مشکلات حوزه ی انتخابیه خود حضور می داشتید و از غیاب آنان برای پیشبرد لااقل یک مورد از موارد و مشکلات این دو شهرستان بهره می بردید !

لازم به ذکر است ، تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم در صورت پاسخ این سوالات مطروحه از جانب حضرتعالی ، متن ارسالی را عینا به اطلاع عموم مردم خواهد رسانید