رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان: طرح برخورد با عرضه‌کنندگان پوشاک نامتعارف در گیلان | تذکر به ۱۱۴ واحد صنفی
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان: طرح برخورد با عرضه‌کنندگان پوشاک نامتعارف در گیلان | تذکر به ۱۱۴ واحد صنفی

سرهنگ علی حیدرخواه، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در راستای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف به ۱۱۴ واحد صنفی عرضه پوشاک تذکر داده شد. به گزارش لاهیج دیلم ،رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در راستای پیشگیری از […]

سرهنگ علی حیدرخواه، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در راستای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف به ۱۱۴ واحد صنفی عرضه پوشاک تذکر داده شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در راستای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف به ۱۱۴ واحد صنفی عرضه پوشاک تذکر داده شد.

سرهنگ علی حیدرخواه اظهار داشت: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در فروشگاه‌های عرضه پوشاک، طرح ویژه ۳ روزه کنترل و نظارت بر واحدهای عرضه پوشاک توسط پلیس اجرا شد.

وی به بازدید ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان از ۱۴۲ واحد صنفی عرضه پوشاک اشاره کرد و بیان داشت: در راستای اجرای این طرح به ۱۱۴ واحد تذکر و برای ۹ واحد اخطار پلمب صادر شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان در ادامه از پلمب ۳ واحد صنفی عرضه پوشاک نامتعارف و تشکیل پرونده قضایی برای یک واحد صنفی خبر داد و افزود: در این بازدیدها، ۶۱ ثوب لباس نامتعارف به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

این مقام انتظامی ضمن تاکید بر رعایت شئونات اسلامی در مراکز عرضه پوشاک اذعان داشت: ویترین نامناسب ۱۲ واحد صنفی با تذکر ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان اصلاح شد.

سرهنگ حیدرخواه در پایان با اعلام اینکه مجموعه انتظامی با افراد سودجو که باعث هنجارشکنی می‌شوند در جامعه برخورد قانونی می‌کند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند