رئیس اورژانس گیلان خبر داد: انجام بیش از ۴ هزار ماموریت اورژانسی در طرح نوروزی گیلان
رئیس اورژانس گیلان خبر داد: انجام بیش از ۴ هزار ماموریت اورژانسی در طرح نوروزی گیلان

رئیس مرکز اورژانس گیلان از انجام ۴۳۰۵ ماموریت توسط پرسنل فوریت های پزشکی از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ، دکتر پیمان اسدی در گفت وگو با خبرنگاران، درخصوص ماموریت های انجام شده اورژانس استان گیلان در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ششم فروردین ۱۴۰۱، اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی گیلان ۱۱ هزار و […]

رئیس مرکز اورژانس گیلان از انجام ۴۳۰۵ ماموریت توسط پرسنل فوریت های پزشکی از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ، دکتر پیمان اسدی در گفت وگو با خبرنگاران، درخصوص ماموریت های انجام شده اورژانس استان گیلان در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ششم فروردین ۱۴۰۱، اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی گیلان ۱۱ هزار و ۶۱۲ تماس مردمی داشته که از این بین ۴۳۰۵ مورد آن به ماموریت اورژانسی ختم شده است.

وی با اشاره به تعداد ۳۶۰۱ مورد ماموریت غیر ترافیکی، افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریت های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده و در این مدت ۱۶ مورد امدادرسانی به مسمومین با منوکسید کربن نیز انجام شده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان با بیان اینکه تعداد ۵۸۶ مورد از ماموریت های انجام شده مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، گفت: کمپ های سلامت نوروزی در مسیر های پر تردد استان برپا شد.

اسدی ادامه داد: در این مدت تعداد ۱۱۸ مورد مراجعه به کمپ های سلامت نوروزی انجام شده و مردم عزیز مشاوره و خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را دریافت نموده اند.

وی درخصوص تمهیدات لازم برای مقابله با کروناویروس نیز، گفت: تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کروناویروس در سطح استان هستند.

رئیس اورژانس گیلان با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی با ۷۴ پایگاه شهری و جاده ای و ۶۲۵ نیروی عملیاتی استان فعال است، یادآور شد: شهروندان ترددهای خود را در شهر کاهش داده و به توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در منازل گوش دهند تا همه با هم بتوانیم زودتر زنجیره انتقال کروناویروس را بشکنیم