رئیس دانشگاه گیلان خبر داد: ۳ استاد دانشگاه گیلان جزو استادان برتر جهان اسلام
رئیس دانشگاه گیلان خبر داد: ۳ استاد دانشگاه گیلان جزو استادان برتر جهان اسلام

دکتر احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان اعلام کرد که بر اساس نتایج اعلام شده از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، ۳ عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در جمع پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر ایرانی در سال ۲۰۲۱ قرار گرفتند. به گزارش لاهیج دیلم ، دکتر احمد رضی،  رئیس دانشگاه گیلان اعلام کرد که بر اساس نتایج […]

دکتر احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان اعلام کرد که بر اساس نتایج اعلام شده از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، ۳ عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در جمع پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر ایرانی در سال ۲۰۲۱ قرار گرفتند.

به گزارش لاهیج دیلم ، دکتر احمد رضی،  رئیس دانشگاه گیلان اعلام کرد که بر اساس نتایج اعلام شده از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، ۳ عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در جمع پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر ایرانی در سال ۲۰۲۱ قرار گرفتند.

دکتر احمد رضی افزود: دکتر رضا انصاری خلخالی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک در رشته علم مواد، دکتر فرهاد شیرینی عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه در رشته شیمی و دکتر محمدعلی میرزازاده، عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در رشته ریاضیات، در جمع پژوهشگران یک درصد برتر ایرانی در سال ۲۰۲۱ قرار گرفتند.

وی گفت: پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)، اسامی پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر ایرانی را بر اساس داده‌های ۲ پایگاه استنادی ESI و WOS، با استفاده از روش شناسی پیشرفته شناسایی و استخراج می‌کند