رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان: سامانه ای جهت انعکاس مستند و مصور مشکلات شهری لاهیجان راه اندازی می شود
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان: سامانه ای جهت انعکاس مستند و مصور مشکلات شهری لاهیجان راه اندازی می شود

لاهیج دیلم | جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و روز دانش آموز، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خصوص اقدامات جهادی و عملیاتی برای مقابله با کرونا تاکید فرمودند. وی به دعوت امام جمعه لاهیجان از اقشار مختلف مردم و مدیریت شهری برای مقابله با […]

لاهیج دیلم | جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و روز دانش آموز، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خصوص اقدامات جهادی و عملیاتی برای مقابله با کرونا تاکید فرمودند.

وی به دعوت امام جمعه لاهیجان از اقشار مختلف مردم و مدیریت شهری برای مقابله با این ویروس در شهرستان اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری لاهیجان به مانند اسفند و فروردین گذشته، همگام با امام جمعه محترم و نیروهای جهادی در کنار مردم خواهد بود.

تمیزکار با اشاره به اینکه لاهیجان به لحاظ توریستی بودن بیشترین آسیب را از این ویروس دیده است، خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه ای همچون گذشته، برای مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با گرامیداشت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل، گفت: مقوله امنیت به مثابه یک اصل حیاتی می باشد و رویکرد اصلی پدافند غیرعامل نیز دستیابی به امنیت پایدار است.

وی افزود: پدافند غیر عامل در واقع اقدامات غیر مسلحانه در خصوص افزایش توان مقابله با آسیب های موجود در جامعه در زمان صلح و آرامش است و همه موظفند در این زمینه آمادگی کامل داشته باشند.

رئیس شورای شهر لاهیجان خاطر نشان کرد: بسیاری از بحران هایی که در طی سال اتفاق می افتد و مدیریت شهری نیز با آن درگیر است، جزء موضوعات پدافند غیر عامل است که می بایست در این زمینه برنامه ریزی صورت گیرد.

تمیزکار به انعکاس موضوعات شهری در فضای مجازی و تقاضاهای مردمی اشاره کرد و ادامه داد: بزودی سامانه ای جهت انعکاس مستند و مصور مشکلات شهری در لاهیجان راه اندازی خواهد شد تا مردم مشکلات خود را مستقیم و بدون واسطه به مدیریت شهری منتقل کنند.

وی خاطر نشان کرد: درب شورای شهر و شهرداری به روی مردم باز است و انتظار داریم تا مردم مشکلات خود را به نمایندگان خود در پارلمان شهری ارجاع دهند و نتیجه آن را مطالبه نمایند