رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد: دستگیری ۲۳ نفر در طرح کنترل صنوف و مقابله با مالخران اموال سرقتی در گیلان
رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد: دستگیری ۲۳ نفر در طرح کنترل صنوف و مقابله با مالخران اموال سرقتی در گیلان

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۶ مالخر و ۷ سارق در طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با مالخران اموال سرقتی در گیلان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۶ مالخر و ۷ سارق در طرح […]

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۶ مالخر و ۷ سارق در طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با مالخران اموال سرقتی در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۶ مالخر و ۷ سارق در طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با مالخران اموال سرقتی در گیلان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با مالخران اموال سرقتی در گیلان به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: در این طرح ۲ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۶ مالخر و ۷ سارق در سطح استان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۵ فقره سرقت اعتراف و به همراه مالخران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی در پایان با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم اذعان داشت: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد