رئیس پلیس راه گیلان: مسافران زمان بازگشت را مدیریت کنند
رئیس پلیس راه گیلان: مسافران زمان بازگشت را مدیریت کنند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بازگشت بسیاری از مسافران، از آنان خواست زمان برگشت به مقصد را مدیریت کنند و آن را به ساعت های پایانی روز موکول نکنند. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین محمدپور روز شنبه در گفت و گویی با یاداوری اعمال محدودیت‌های ترافیکی […]

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بازگشت بسیاری از مسافران، از آنان خواست زمان برگشت به مقصد را مدیریت کنند و آن را به ساعت های پایانی روز موکول نکنند.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین محمدپور روز شنبه در گفت و گویی با یاداوری اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی امروز گفت: کامیون‌ها و تریلرها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از تردد در دو محور رشت- قزوین و آستارا- اردبیل و بالعکس طی ساعات اعمال محدودیت‌های ترافیکی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، ترافیک در جاده‌های استان روان و عادی است افزود: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای رشت- قزوین و آستارا – اردبیل و برعکس از ساعت هشت تا ۲۴ امروز برای کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در استان اعمال می‌شود.

سرهنگ محمدپور به یک مورد تصادف منجر به فوت در راه های استان طی عصر روز گذشته نیز اشاره و بیان کرد: براثر برخورد یک دستگاه پراید با خودروی سواری دیگر در مسیر امام زاده هاشم- رستم اباد بعد از سد تاریک، یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی، راننده خودروی پراید فوت کرد و سه نفر از خودروی دیگر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ محمدپور علت این تصادف را تجاوز به چپ خودروی پراید عنوان و تصریح کرد: رانندگان از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.