رشد ۷۷ درصدی تردد خودرو نسبت به سال گذشته در گیلان
رشد ۷۷ درصدی تردد خودرو نسبت به سال گذشته در گیلان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به رشد ۷۷ درصدی تردد خودرو در مقایسه با سال گذشته، گفت: از آغاز طرح نوروزی بیش از سه میلیون خودرو در محورهای گیلان تردد کرده اند. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از مهر ،فریبرز مرادی اظهار کرد: بر اساس گزارش دریافتی از […]

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به رشد ۷۷ درصدی تردد خودرو در مقایسه با سال گذشته، گفت: از آغاز طرح نوروزی بیش از سه میلیون خودرو در محورهای گیلان تردد کرده اند.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از مهر ،فریبرز مرادی اظهار کرد: بر اساس گزارش دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در مبادی ورودی و خروجی استان در مدت اجرای طرح نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین، تردد سه میلیون و ۷۲ هزار و ۴۳۶ خودرو ثبت شده است.

وی افزود: در این مدت یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۳۳۴ خودرو از محورهای آزاد راه قزوین به رشت و محور رامسر به چابکسر وارد گیلان شده‌اند.

مرادی ادامه داد: یک میلیون و ۵۱۳ هزار و ۱۰۲ خودرو نیز در این مدت از مبادی خروجی گیلان در محورهای رشت به قزوین و چابکسر به رامسر از گیلان خارج شده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اضافه کرد: بیشترین میزان ورودی خودرو به گیلان از محور آزاد راه قزوین به رشت با ثبت ۶۸۲ هزار و ۹۵۹ خودرو بوده و پس از آن در محور رامسر به چابکسر ۵۴۱ هزار و ۸۶۹ خودرو ورود به گیلان توسط دستگاه‌های تردد شمار ثبت شده است.

مرادی با بیان اینکه اوج تردد در محورهای ورودی و خروجی استان در ساعات ۱۷ تا ۱۸ عصر بود، گفت: بیشترین میزان خروجی خودرو از گیلان در روزهای گذشته در محور آزاد راه رشت به قزوین با ثبت خروج ۶۶۹ هزار و ۷۷۲ خودرو در این محور بود.

مرادی با اشاره به رشد ۷۷ درصدی تردد خودرو در گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: آمارها نشان دهنده رشد ۳۶ درصدی ورود خودرو و ۴۱ درصدی خروج از استان گیلان است.

وی به انجام ۳۱ هزار و ۲۰۱ سفر درون و برون استانی اشاره کرد و افزود: ۱۶۴ هزار و ۱۰۸ مسافر نیز در این مدت جابه جا شده‌اند.

مرادی اضافه کرد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۱ تماس نیز از طریق سامانه ۱۴۱ دریافت شده و کارشناسان به مشکلات و سوالات مردم پاسخ داده اند