ساعت فعالیت مراکز انتقال خون گیلان در ایام تاسوعا و عاشورا
ساعت فعالیت مراکز انتقال خون گیلان در ایام تاسوعا و عاشورا

ساعت فعالیت مراکز و پایگاه‌های انتقال خون گیلان برای اهدای خون مردم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد. به گزارش لاهیج دیلم ، اداره کل انتقال خون گیلان ساعت فعالیت مراکز و پایگاه‌های فعال این استان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را به این شرح اعلام کرد: مراکز انتقال خون رشت و […]

ساعت فعالیت مراکز و پایگاه‌های انتقال خون گیلان برای اهدای خون مردم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد.

به گزارش لاهیج دیلم ، اداره کل انتقال خون گیلان ساعت فعالیت مراکز و پایگاه‌های فعال این استان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را به این شرح اعلام کرد:

مراکز انتقال خون رشت و لاهیجان در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸ تا ۱۹ برای خونگیری از مردم نوعدوست گیلان دائر است.

سایر مراکز انتقال خون استان شامل بندر انزلی، تالش، آستارا، فومن، رودسر و لنگرود نیز در تاسوعا از ساعت ۸ تا ۱۳ و عاشورا ۸ تا ۱۷ برای خونگیری از نیکوکاران فعال است.

اتوبوس ثابت خونگیری در میدان یخسازی رشت و سامانه مجهز خونگیری در میدان شهرداری رشت جنب مجتمع خاتم الانبیاء نیز در روز تاسوعا از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ و عاشورا از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ فعال است.

اتوبوس سیار خونگیری در تاسوعا در لشت نشاء، روبروی پارک شهر و عاشورای حسینی در حرم مطهر آقا سیدجلال الدین اشرفی آستانه اشرفیه مستقر خواهد شد.

به همراه داشتن کارت ملی و یا کارت اهداکننده مستمر مردم نوعدوست الزامی است.

استان گیلان به علت گردشگرپذیر بودن و آمار بالای تصادفات، جراحی‌های قلب و عروق، تعداد زیاد بیماران هموفیلی، تالاسمی و فاویسمی جزء استان‌های اول کشور به لحاظ مصرف فرآورده‌های خونی است