سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: افزایش و کاهش آمارهای کرونایی در گیلان/ حال ۴۳ بیمار وخیم است
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: افزایش و کاهش آمارهای کرونایی در گیلان/ حال ۴۳ بیمار وخیم است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش و کاهش بیماران کرونایی طی روزهای گذشته در این استان، گفت: حال ۴۳ بیمار کرونایی وخیم گزارش شده است. به گزارش لاهیج دیلم ،فردین مهرابیان در گفتگویی با تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در دو روز گذشته شاهد کاهش دوباره آمارهای کرونایی […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش و کاهش بیماران کرونایی طی روزهای گذشته در این استان، گفت: حال ۴۳ بیمار کرونایی وخیم گزارش شده است.

به گزارش لاهیج دیلم ،فردین مهرابیان در گفتگویی با تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در دو روز گذشته شاهد کاهش دوباره آمارهای کرونایی در استان گیلان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه افزایش و یا کاهش آمارهای کرونایی نشان دهنده غیر قابل پیش بینی بودن این ویروس است، افزود: در شبانه روز گذشته ۴۲ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه با بستری شدن این تعداد بیمار مجموع بیماران کرونایی بستری در استان به ۲۰۲ نفر رسید، اظهار کرد: این تعداد ۲۰ نفر از روز گذشته کمتر است.

وی به وخامت حال ۴۳ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های گیلان اشاره و اضافه کرد: با انتقال پنج بیمار جدید به بخش مراقبت‌های ویژه مجموع بیماران کرونایی بستری در این بخش به ۴۱ نفر رسیده است