شناسايي محل دپو چوب قاچاق در لاهیجان
شناسايي محل دپو چوب قاچاق در لاهیجان

فرمانده‌ انتظامي لاهیجان از كشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق دپو شده توسط ماموران پاسگاه انتظامی لفمجان خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبيعي يك وظيفه همگاني است اظهار داشت: نيروی انتظامي با افراد سودجو و فرصت‌طلب که براي رسيدن […]

فرمانده‌ انتظامي لاهیجان از كشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق دپو شده توسط ماموران پاسگاه انتظامی لفمجان خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبيعي يك وظيفه همگاني است اظهار داشت: نيروی انتظامي با افراد سودجو و فرصت‌طلب که براي رسيدن به منافع مادي خود با آسيب زدن به طبيعت و محيط زيست، باعث هدر رفتن منابع ملي مي‌شوند، برخورد قاطع و قانوني مي‌كند.

وي در ادامه با بيان اينكه در پي دريافت خبري مبني بر دپو چوب‌هاي قاچاق در محوطه یک خانه روستایی در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی لفمجان با انجام تحقيقات نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل كرده و با هما‌‌‌هنگي قضائی به محل‎ مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان لاهیجان اضافه كرد: در بازرسي از اين مكان، ۱۰ تن چوب جنگلي قاچاق از نوع توسکا كشف و در اين راستا متهم ۳۱ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
اين مقام انتظامي از تحویل چوب‌ها به اداره منابع طبیعی خبر داد و تصریح کرد: كارشناسان ارزش اين كشفيات را ۱۰۰ ميليون ريال اعلام كردند.

سرهنگ محمدی‌نسب در پايان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت‌های اصلی نيروي انتظامي است و پلیس ضمن حفظ و حراست از منابع ملی با قانون‌شکنان این عرصه برخورد قاطع و قانوني می‌کند