شناسایی ۶ مرغ فروش متخلف در لاهیجان
شناسایی ۶ مرغ فروش متخلف در لاهیجان

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت لاهیجان گفت: ۶ واحد صنفی به دلیل تخلف و فروش مرغ بیش از قیمت مصوب شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند. به گزارش لاهیج دیلم ،محمدعلی حسین نیا روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت:  متخلفان مرغ ها را بیش از قیمت مصوب عرضه می کردند که با شناسایی این ۶ واحد و […]

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت لاهیجان گفت: ۶ واحد صنفی به دلیل تخلف و فروش مرغ بیش از قیمت مصوب شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند.

به گزارش لاهیج دیلم ،محمدعلی حسین نیا روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت:  متخلفان مرغ ها را بیش از قیمت مصوب عرضه می کردند که با شناسایی این ۶ واحد و تکمیل پرونده، متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با اشاره به این که  قیمت مصوب مرغ گرم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت مصوب مرغ منجمد ۱۳ هزار و ۵۰۰  تومان می باشد افزود: مردم لاهیجان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و دیگر موارد صنفی، مراتب را با استفاده از شماره تلفن ۱۲۴ به بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

وی ادامه داد: البته از ابتدای سال جاری ، با تشدید بازرسی ‌ها و اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، بازرسی از اصناف این شهرستان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت لاهیجان تصریح کرد: بازدیدهای کارشناسان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به اتفاق کارشناس شبکه بهداشت شهرستان از واحدهای صنفی آرایشی و بهداشتی با هدف کنترل و درج قیمت، صدور فاکتور و بررسی اصالت کالا صورت می گیرد.

حسین نیا با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی در سال جهش تولید، خاطر نشان کرد: برای حفظ سلامت مردم با محصولات قاچاق به شدت برخورد و متخلفان برابر مقررات قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد و همچنین فاکتورهای خرید تمامی واحدهای صنفی می بایست در دسترس بوده که در زمان نظارت به رویت بازرسان برسد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت لاهیجان با تاکید بر عدم افزایش درصد سود نسبت به حد مجاز سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بیان کرد: با متخلفان اقتصادی، گران فروشان و محتکران برابر مقررات برخورد خواهد شد.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد