شهرک‌های صنعتی گیلان از تمامی واحدهای صنعتی حمایت می‌کند
شهرک‌های صنعتی گیلان از تمامی واحدهای صنعتی حمایت می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان تاکید کرد: از تمامی واحدهای صنعتی استان اعم از داخل و یا خارج از شهرک ها و نواحی که مشمول طرح های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی شوند، حمایت می کنیم. به گزارش لاهیج دیلم ،احمدعلی شهیدی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت افزود: خدماتی که انجام می […]

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان تاکید کرد: از تمامی واحدهای صنعتی استان اعم از داخل و یا خارج از شهرک ها و نواحی که مشمول طرح های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی شوند، حمایت می کنیم.

به گزارش لاهیج دیلم ،احمدعلی شهیدی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز رشت افزود: خدماتی که انجام می دهیم محدود به صنایع داخل شهرک ها نیست و بحث ما حمایت از تولید و صنعت است.

وی با بیان اینکه برای ارتقای صنعت بایستی فرهنگ آن نیز ارتقاء داده شود، تصریح کرد: نباید از حالت تعادل خارج و دچار افراط و تفریط شویم به طور مثال همزمان با لزوم حمایت از واحدهای صنعتی بایستی متوجه باشیم که  تعطیلی تعدادی از  کارخانه ها  تا حدودی طبیعی است و در همه دنیا این موضوع وجود دارد.

وی ادامه داد: وقتی برخی صنایع مزیت ندارند یا افرادی که واحد صنعتی را راه اندازی می کنند اما توان و ویژگی های لازم را ندارند، با وجود حمایت ها  این صنایع  به تعطیلی کشیده می شوند .

شهیدی خاطر نشان کرد: گاهی صنعتی برای مدتی تعطیل می شود اما دوباره با بازگشت به چرخه صنعت، وضعیت آن بهتر می شود و صنایع کوچک بدلیل اینکه با سرعت می توان در خط تولید آنها تغییراتی ایجاد کرد ، بسیار اثرگذار هستند.

به گفته شهیدی؛ ۳۳ شهرک صنعتی و ناحیه بهره بردار در گیلان فعال است ضمن اینکه یک هزار و ۸۵۰ هکتار اراضی در اختیار و یک هزار و ۷۰۰ قرارداد داریم  که ۴۷۰ واحد در حال ساخت هستند.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این ۴۷۰ واحد صنعتی براساس جواز تاسیس آنها برای ۱۵ هزار نفر اشتغالزایی می شود، تصریح کرد: برنامه ما اینست که امسال ۸۰ واحد صنعتی را در شهرک های صنعتی و نواحی  به بهره برداری برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران نقش مهمی در فرهنگسازی و انعکاس نقاط مثبت ، مشکلات و کمک به رفع آنها دارند.

شهیدی خاطر نشان کرد: کاستی ها در بخش های دولتی و خصوصی وجود دارد و خبرنگاران می توانند با ظرافت این مشکلات را شناسایی و در ارتقای فرهنگ در هر بخش کمک کنند