شکارچیان متخلف در سیاهکل دستگیر شدند
شکارچیان متخلف در سیاهکل دستگیر شدند

۲ شکارچی متخلف در شکارگاه‌های شهرستان سیاهکل دستگیر شدند. به گزارش لاهیج دیلم، لطیف جواهردشتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست پاسگاه دوستلات این شهرستان دو شکارچی متخلف دستگیر شدند. او با اشاره به دستگیری این شکارچیان متخلف، افزود: از این متخلفان ۲ قبضه […]

۲ شکارچی متخلف در شکارگاه‌های شهرستان سیاهکل دستگیر شدند.

به گزارش لاهیج دیلم، لطیف جواهردشتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست پاسگاه دوستلات این شهرستان دو شکارچی متخلف دستگیر شدند.

او با اشاره به دستگیری این شکارچیان متخلف، افزود: از این متخلفان ۲ قبضه اسلحه مجاز که یک قبضه تک لول و یک قبضه پنج تیر بود، کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: پرونده این شکارچیان متخلف برای سیر مراحل قانونی درحال رسیدگی است.

لطیف جواهردشتی افزود: با عنایت به اینکه فصل تابستان فصل گردشگری است و احتمال حضور افراد سودجو در عرصه‌ها به منظور شکار پرندگان ملموس است، یگان حفاظت این اداره با گشت‌های شبانه روزی و با حضور در مناطق تحت مدیریت حضور مستمر دارد.

او همچنین از مردم خواست برای جلوگیری از هرگونه تخلف، حفظ محیط زیست و حراست از حیات وحش در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به اداره‌های محیط زیست و یا پلیس اطلاع دهند.