شکست ملوان در برابر سرخپوشان با داوری بحث برانگیز
شکست ملوان در برابر سرخپوشان با داوری بحث برانگیز
در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس با یک گل مقابل ملوان انزلی به پیروزی رسید....

به گزارش لاهیج دیلم ، تیم پرسپولیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان انزلی رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
پرسپولیس با این برد ۴۹ امتیازی شد تا همچنان در کورس قهرمانی با استقلال صدرنشین و ۵۰امتیازی باقی بماند.
ملوان ۳۸ امتیازی نیز در رده پنجم جدول باقی ماند.
داور: پیام حیدری
کمک داوران: محمدرضا منصوری، محمد هاشمی نسب
کارت زرد: امیررضا رفیعی (پرسپولیس)
کارت قرمز: –
گل: عیسی آل کثیر (دقیقه ۴۹) برای پرسپولیس
ترکیب تیم پرسپولیس:
امیر رفیعی، امید عالیشاه (از دقیقه ۸۳ سینا اسد بیگی)، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی (از دقیقه ۷۰ محمد خدابنده لو)، مهدی ترابی (از دقیقه ۷۵ سعید صادقی)، دانیال اسماعیلی فر، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف (از دقیقه ۸۳ علی نعمتی)، عیسی آل کثیر (از دقیقه ۷۵ وحید امیری)
سرمربی: اوسمار ویرا (در این بازی به دلیل محرومیت روی نیمکت غایب است.)
ترکیب ملوان انزلی:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، حسین صادقی (از دقیقه ۵۸ میلاد سرلک)، مجید عیدی، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، پویا پورعلی، مهران احمدی (از دقیقه ۵۸ محمد عمری)، محمدرضا سلیمانی و رضا جعفری
سرمربی: مهدی تارتار

اتفاقات مهم بازی

محمد عمری مهاجم و میلاد سرلک هافبک نیم فصل اول پرسپولیس در این مسابقه در ترکیب اصلی ملوان حضور نداشتند و نیمکت‌نشین بودند.
دقیقه ۴۸: ارسال امید عالیشاه در محوطه جریمه به عیسی آل کثیر رسید و او هم با یک ضربه سر گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.
دقیقه ۶۸: تکل بازیکنان پرسپولیس روی پای عمری باعث سرنگونی این بازیکن شد که ملوانی مدعی بودند باید این صحنه پنالتی اعلام شود که نظر کارشناسان داوری این ادعا را تایید کرد.

کارشناس داوری: گل پرسپولیس آفساید بود و پنالتی ملوان گرفته نشد

نوذر رودنیل در گفت‌وگویی در مورد نحوه قضاوت پیام حیدری در بازی پرسپولیس و ملوان اظهار کرد: این مسابقه دو اتفاق مهم داشت اول تک گل پرسپولیس که در شرایط آفساید به ثمر رسید و کمک داور آن را آفساید اعلام نکرد و صحنه دوم هم در دقیقه ۶۸ بود که عالیشاه روی بازیکن ملوان مرتکب خطای پنالتی شد که داور این پنالتی را ندید.

وی با اشاره به باقی زمان بازی گفت: در دیگر دقایق مسابقه مشکل خاصی در قضاوت وجود نداشت، اعلام آفساید آل کثیر در دقیقه ۴۴ نیز به درستی بود و اعتراض بازیکنان به داور بی‌مورد بود

  • نویسنده : حمید غمخوار
  • منبع خبر : فارس