صدور ۷ موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در گیلان
صدور ۷ موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در گیلان

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان از صدور موافقت‌نامه اصولی برای ۷ طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری در گیلان خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ، رضا حسن‌پور، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان گفت: نهمین جلسه کمیته فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان برگزار شد. او […]

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان از صدور موافقت‌نامه اصولی برای ۷ طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری در گیلان خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ، رضا حسن‌پور، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان گفت: نهمین جلسه کمیته فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان در دفتر معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان برگزار شد.

او افزود: در این جلسه با صدور موافقت‌نامه اصولی برای ۷ طرح متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری و اقامتی در استان گیلان موافقت شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گیلان گفت: این طرح‌ها شامل ایجاد و راه‌اندازی ۲ هتل، ۲ مجمتع گردشگری و ۳ اقامتگاه بوم‌گردی است که سرمایه مورد نیاز برای بهره‌برداری از این طرح‌ها مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

رضا حسن‌پور با تأکید بر توسعه ظرفیت زیرساخت‌های گردشگری استان گیلان به منظور ایجاد اشتغال‌زایی صنعت گردشگری خصوصا در حوزه‌های روستایی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۲۰۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد