عملکرد دستگاه‌های اجرایی در موفقیت پروژه‌های عمرانی موثر است
عملکرد دستگاه‌های اجرایی در موفقیت پروژه‌های عمرانی موثر است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، گفت: نوع عملکرد دستگاه‌های اجرایی در موفقیت پروژه‌های عمرانی می‌تواند موثر باشد. به گزارش لاهیج دیلم و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، علی اوسط اکبری مقدم در جلسه شورای فنی استان گیلان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در جلسات شورای فنی می‌توانند تجربیات […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، گفت: نوع عملکرد دستگاه‌های اجرایی در موفقیت پروژه‌های عمرانی می‌تواند موثر باشد.

به گزارش لاهیج دیلم و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، علی اوسط اکبری مقدم در جلسه شورای فنی استان گیلان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در جلسات شورای فنی می‌توانند تجربیات خود را مطرح و با کمک همدیگر مشکلات وچالش های خود را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه در بحث پروژه‌های عمرانی با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم افزود: تعامل سازنده بین کارفرما و پیمانکار مشکلات پروژه های عمرانی را کاهش و پروژه‌های عمرانی در بازه زمانی کمتری به بهره برداری خواهند رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، تصریح کرد: اگر در پروژه‌های عمرانی یک ‌سو نگر و با دیدگاه حاکمیتی بنگریم قطعاً دستاورد مثبتی نخواهیم داشت.

وی به آینده‌نگری در پروژه‌های عمران اشاره کرد و گفت: با توجه به تعدد پروژه های نیمه تمام عدم شروع پروژه های جدید باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان،بر لزوم توجه به قوانین و مقررات ایمنی ساختمان از سوی نظام مهندسی تاکید کرد و گفت: توجه به قوانین ورعایت ظوابط مقررات ملی ساختمان از اولویت های نظام مهندسی باید باشد و رعایت ان دستاورد مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: در جلسه آینده بازنگری و دستاوردهای چهار جلسه قبل را مورد ارزیابی قرار داده تا جلساتی بعدی را با رویکردی جدید‌تری دنبال کنیم.

در این نشست هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و با دستورات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصمیمات لازم در هر بخش اتخاذ شد