فرماندار لاهیجان در کارگروه رفع موانع تولید: برای سرمایه گذاران بستری امن را فراهم خواهیم کرد
فرماندار لاهیجان در کارگروه رفع موانع تولید: برای سرمایه گذاران بستری امن را فراهم خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان ، یونس محمودی، فرماندار لاهیجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان گفت: یکی از مهمترین سیاست های دولت ایجاد تسهیلات لازم و بانکی به سرمایه گذاران است. وی با اشاره به اینکه رهاسازی واحد های تملیکی بانک های شهرستان، […]

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان ، یونس محمودی، فرماندار لاهیجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان گفت: یکی از مهمترین سیاست های دولت ایجاد تسهیلات لازم و بانکی به سرمایه گذاران است.

وی با اشاره به اینکه رهاسازی واحد های تملیکی بانک های شهرستان، پیشگیری از بحران تولید در شرکت ها و استقبال از سرمایه گذاران از اهداف کارگروه رفع موانع تولید شهرستان لاهیجان است، ادامه داد: رسیدگی به وضعیت واحدهایی که با مشکل روبرو هستند و واحدهایی که در حال تبدیل شدن به یک بحران هستند و واحد های جدید الاحداث از دیگر اهداف ما می باشد.

فرماندار لاهیجان، ایجاد بستری امن برای سرمایه گذاری در شهرستان را از مهمترین سیاست های خود قلمداد کرد و افزود: از همه روئسای بانک های شهرستان که عزم‌شان حل مشکل کارآفرینان و سرمایه گذاران است، تقدیر و تشکر می کنم.

محمودی به توطئه های آمریکا در وضع شدیدترین تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در این شرایط، تنها همدلی، همسویی و همراهی، راه برون رفت از بحران است.

وی مصوبات کارگروه رفع موانع تولید لاهیجان را لازم الاجرا دانست و خاطر نشان کرد: نباید سرمایه گذاران را می توانند کارآفرینی و اشتغال را فراهم نمایند، دلسرد نماییم.

محمودی به لزوم صادرات محور بودن محصولات تولیدی لاهیجان تاکید کرد و گفت: در صورت تولید محصول با استاندارد های جهانی، این شهرستان می تواند همچون نگینی اقتصاد کشور بدرخشد