فرماندار لاهیجان: سیاست‌های دولت در بهداشت و درمان از افتخارات نظام است
فرماندار لاهیجان: سیاست‌های دولت در بهداشت و درمان از افتخارات نظام است

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان: ظهر امروز سید اسماعیل غضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان بهمراه معاون سیاسی در مراسم اختتامیه طرح بسیج ملی کنترل فشارخون حضور یافت. فرماندار لاهیجان در ابتدا گفت؛جا دارد از همه عزیزانی که به جهت نهادینه شدن پویش ملی کنترل فشار خون تلاش […]

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان: ظهر امروز سید اسماعیل غضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان بهمراه معاون سیاسی در مراسم اختتامیه طرح بسیج ملی کنترل فشارخون حضور یافت.

فرماندار لاهیجان در ابتدا گفت؛جا دارد از همه عزیزانی که به جهت نهادینه شدن پویش ملی کنترل فشار خون تلاش کردند قدردانی نمایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: سیاست‌های دولت در بهداشت و درمان از افتخارات نظام است خیلی ها خواستند در مسیر اجرایی این امر موانعی ایجاد کنند اما به خواست خدا و صبوری مردم این سیاست پایدار ماند.

وی افزود: خداوند بدن انسان را طوری طراحی کرده است که بخش عمده‌ای از بیماری ها خودش ترمیم میشود اما گاهی به دلیل عدم رعایت بویژه در مصرف غذایی تنظیمات بدن دچار مشکل میشود.

میرغضنفری ادامه داد: فشار خون امروزه به یکی از علت های اصلی مرگ و میر تبدیل شده است و این در بیماران قلبی عروقی و کلیوی بسیار خطرناک می‌باشد اما اگر این بیماری کنترل شود در مرحله اولیه قابل درمان است.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: در بسیج ملی کنترل فشار خون، وضعیت سلامت مردم عزیز به صورت رایگان بررسی شد آنهایی که با مشکل فشارخون بالا مواجه هستند میبایست پیگیر درمان آن باشند تا سلامت‌شان را بدست آورند.

میرغضنفری افزود: یکی از دغدغه‌های مهم دولت ارتقاء سطح سلامت جامعه است که مسئولان امر میتوانند باهمدلی، اتحاد و کنترل به موقع این نگرانی را حل نمایند