فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد: عامل تیراندازی در سیاهکل دستگیر شد | اختلافات همسایگی علت این حادثه بود
فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد: عامل تیراندازی در سیاهکل دستگیر شد | اختلافات همسایگی علت این حادثه بود

سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد و تأکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد. به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان […]

سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد و تأکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین امیدخواه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

وی در ادامه گفت: با توجه به تیراندازی به سمت یکی از شهروندان با سلاح شکاری در روستاهای تابعه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، عامل تیراندازی را که ساکن یکی از روستاهای حوزه استحفاظی بوده شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از کشف یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز در مخفیگاه متهم خبر داد و بیان داشت: متهم ۲۶ ساله انگیزه خود از این اقدام را اختلافات همسایگی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ امیدخواه در پایان با اشاره به اینکه برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت با اقتدار و بدون اغماض خواهد بود از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص شرارت و ایجاد مزاحت را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند