فرمانده سپاه گیلان: ارزش کار کادر درمانی همچون رزمندگان دفاع‌مقدس و مدافعان حرم است
فرمانده سپاه گیلان: ارزش کار کادر درمانی همچون رزمندگان دفاع‌مقدس و مدافعان حرم است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ارزش کار پرستاران و پزشکان همچون رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم است زیرا برای کمک به مردم از جان خود گذشتند.  به گزارش لاهیج دیلم به نقل از تسنیم ، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز و در زمان تحویل سال‌نو در جمع کادر درمان بیمارستان رازی رشت حاضر شد و ضمن […]

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ارزش کار پرستاران و پزشکان همچون رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم است زیرا برای کمک به مردم از جان خود گذشتند. 

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از تسنیم ، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز و در زمان تحویل سال‌نو در جمع کادر درمان بیمارستان رازی رشت حاضر شد و ضمن قدردانی از زحمات آن‌ها اظهار داشت: تلاش کادر درمان استان گیلان در این روزها عملی است که قطعاً خداوند اجر آن را به‌طور کامل خواهد داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شهدای خدمتی که در روزهای اخیر در راه کمک به بیماران کرونایی فوت کردند خاطرنشان کرد: ارزش کار این افراد همچون رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم است زیرا برای کمک به مردم از جان خود گذشتند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه و بسیج همچون گذشته در این روزهای سخت کنار مردم خواهند ایستاد گفت: سپاه قدس گیلان برای شکست کرونا و بازگشت سلامتی به مردم از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و از همه ظرفیت خود برای کمک به کادر درمانی گیلان بهره می‌برد.

به گزارش لاهیج دیلم، بیمارستان رازی رشت به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز درمانی پذیرش بیماران کرونایی در گیلان این روزها با حجم بالای مراجعه کنندگان با علائم این بیماری روبه‌رو است