فعالیت در رسانه‌های دارای مجوز ملاک تقدیر از خبرنگاران است
فعالیت در رسانه‌های دارای مجوز ملاک تقدیر از خبرنگاران است

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تقدیر از ۴۸۵ خبرنگار استان در مراسم روز خبرنگار امسال، تاکید کرد: ملاک تقدیر از خبرنگاران، فعالیت در رسانه‌های دارای مجوز استان است. به گزارش لاهیج دیلم، فیروز فاضلی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد برگزاری همایش استانی روز خبرنگار برای برگزاری هرچه باشکوه تر […]

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تقدیر از ۴۸۵ خبرنگار استان در مراسم روز خبرنگار امسال، تاکید کرد: ملاک تقدیر از خبرنگاران، فعالیت در رسانه‌های دارای مجوز استان است.

به گزارش لاهیج دیلم، فیروز فاضلی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد برگزاری همایش استانی روز خبرنگار برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، حضور سید محمدرضا دربندی، مدیرکل مطبوعات و رسانه‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش استانی روز خبرنگار امسال قطعی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، همایش استانی روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه و مسئولان ساعت ۱۰ صبح فردا، ۱۶ مردادماه در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در مراسم روز خبرنگار از ۴۸۵ خبرنگار استان تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: از مطبوعات گیلان ۱۸۵ نفر، از خبرگزاری‌ها ۳۶ نفر، از پایگاه‌های خبری ۱۳۵ نفر، از سرپرستی نشریات سراسری ۵۱ نفر، به همراه هفت عکاس خبری، ۱۲ خبرنگار ورزشی، خانواده سه شهید خبرنگار و یک خبرنگار متوفی، سه پیشکسوت و دو موزع مطبوعات گیلان، یک خبرنگار مصدوم(طی یک سال اخیر) و ۴۹ عضو خانه مطبوعات استان(غیر مشترک با افراد معرفی شده) امسال تقدیر خواهند شد.

فاضلی با تاکید بر اینکه ملاک تقدیر از خبرنگاران، فعالیت در رسانه‌های دارای مجوز استان بوده است، افزود: پیرو شفاف‌سازی به عمل آمده در یارانه‌های پرداختی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مطبوعات در دولت تدبیر و امید، تمامی اعداد و ارقام که خود تبیین کننده فعالیت‌ها است، به‌صورت به‌روز موجود است.

وی از همدلی و همراهی اعضای خانه مطبوعات با مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: خانه مطبوعات باید به خانه حقیقی اهالی رسانه و مطبوعات مبدل شود تا بتوانند از این طریق، پیگیر مطالبات و خواسته‌هایشان باشند