فعالیت مراکز انتقال خون گیلان در ایام نوروز
فعالیت مراکز انتقال خون گیلان در ایام نوروز

مدیر گروه پزشکی انتقال خون گیلان گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی همواره شاهد افزایش حضور مسافرین هستیم و همچنین ماه مبارک رمضان را در پیش داریم لذا دعوت می‌کنیم مردم در ایام نوروز با مشارکت بیشتر، ما را در تامین ذخایر خون استان یاری کنند. به گزارش لاهیج دیلم ، دکتر گیتی […]

مدیر گروه پزشکی انتقال خون گیلان گفت: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی همواره شاهد افزایش حضور مسافرین هستیم و همچنین ماه مبارک رمضان را در پیش داریم لذا دعوت می‌کنیم مردم در ایام نوروز با مشارکت بیشتر، ما را در تامین ذخایر خون استان یاری کنند.

به گزارش لاهیج دیلم ، دکتر گیتی ایزدی‌پور در گفت‌وگویی از وضعیت مراکز اهدای خون در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار کرد: پایگاه انتقال خون رشت در ایام نوروز در روزهای تعطیل از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ فعال هستند.

مدیر گروه پزشکی انتقال خون گیلان افزود: دو پایگاه انتقال خون لنگرود و رودسر در روزهای ۳ و ۱۲ فروردین از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ آماده خونگیری هستند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های انزلی، فومن، تالش، آستارا هم در روزهای ۲ و ۴ فروردین و همچنین پایگاه‌ لاهیجان در روزهای ۲، ۳، ۴ و ۱۲ فروردین از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ فعال هستند.

ایزدی‌پور گفت: ذخیره خونی استان در حال حاضر مطلوب است اما با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی همواره شاهد افزایش حضور مسافرین هستیم و همچنین ماه مبارک رمضان را در پیش داریم لذا دعوت می‌کنیم مردم در ایام نوروز با مشارکت بیشتر، ما را در تامین ذخایر خون استان یاری کنند