لاهیجان آماده میزبانی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند است
لاهیجان آماده میزبانی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند است

رییس شورای اسلامی شهر و دبیر شورای سیاست گذاری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از آمادگی برای میزبانی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان، جواد نجار تمیزکار در جلسه ستاد اجرایی جشنواره افزود: با برنامه ریزی این ستاد و حمایت های شهرداری […]

رییس شورای اسلامی شهر و دبیر شورای سیاست گذاری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از آمادگی برای میزبانی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان، جواد نجار تمیزکار در جلسه ستاد اجرایی جشنواره افزود: با برنامه ریزی این ستاد و حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر ، مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و پشتیبانی فرماندار و اعضای شورای تأمین و مسئولان شهرستان تدابیر لازم برای برگزاری دهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: پس از ۱۰ سال جشنواره تئاتر شهروند از نهالی کوچک به درختی تنومند تبدیل شده و امسال بنا داریم همزمان با دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم متفاوت تر از سال های قبل به استقبال جشنواره شهروند برویم.

وی با قدردانی از مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از معدود جشنواره هایی است که هم به لحاظ مادی و هم معنوی مورد عنایت و توجه مرکز هنرهای نمایشی کشور قرار می گیرد.

تمیزکار اضافه کرد: سال گذشته همکاران شهرداری از رفتگران تا مسئولان در برپایی جشنواره تلاش کردند.

محمدعلی صادق حسنی دبیر اجرایی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هم در این جلسه گفت: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از ۲۶ مرداد ماه با حضور گروه های نمایشی از سراسر کشور در نقاط مختلف شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال برای نخستین بار فضایی در پارک بعثت برای دفتر دبیرخانه دائمی تئاتر شهروند اختصاص و تجهیز شده و همه برنامه ریزی های این جشنواره در دبیرخانه انجام می گیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه جشنواره شهروند امسال ۱۰ ساله می شود برنامه های متنوعی برای دهمین دوره جشنواره تدارک دیده ایم.