لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان
لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان
استاندار گیلان با تاکید بر لزوم اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در این استان گفت: عقب ماندگی‌های مولدسازی در گیلان جبران شود....

به گزارش لاهیج دیلم ، اسدالله عباسی عصر شنبه در نشست مصوبات سفر هیأت دولت در گیلان اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه‌ها بالای ۸۰ درصد است و باید به اتمام برسد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان اضافه کرد: پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در گیلان در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه دستگاه‌ها در جذب اعتبارات جدی تر عمل کنند، گفت: مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران در جذب پروژه‌ها جهادی عمل کنند.

وی با بیان اینکه هیچ پروژه جدیدی تعریف نشود، افزود: تا اتمام پروژه‌های نیمه تمام طرح جدیدی تعریف نشود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم پیگیری درآمد مولدسازی در دستگاه‌ها بیان کرد: هزینه کردها و درآمدهای مولدسازی دستگاه‌ها شفاف سازی شود.

عباسی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها در مولدسازی اضافه کرد: دستگاه‌ها و مدیران در انجام مولدسازی باید سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه حالت انفعالی برخی مدیران در مولدسازی پذیرفته نیست، افزود: جذب به موقع اعتبارات و همچنین پیگیری مولدسازی مورد توجه ویژه دستگاه‌ها قرار گیرد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم زمان سنجی در اجرای پروژه‌ها اضافه کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در فصول خشک و گرم سال سرعت بگیرد.

عباسی با بیان اینکه در حوزه مولدسازی در برخی بخش‌ها عقب هستیم، گفت: عقب ماندگی مولدسازی در دستگاه‌ها در اولین فرصت جبران شود.

  • نویسنده : مهرناز جوانمرد