لیگ فوتبال نوجوانان گیلان؛ شکست سنگین پرسپولیس رشت و صدرنشینی آینده‌سازان سیاهکل
لیگ فوتبال نوجوانان گیلان؛ شکست سنگین پرسپولیس رشت و صدرنشینی آینده‌سازان سیاهکل

رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان استان گیلان با شکست سنگین پرسپولیس رشت و صدرنشینی آینده سازان سیاهکل پیگیری شد. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا، هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان با انجام شش بازی پیگیری شد که در پایان این هفته، تیم آینده سازان سیاهکل با برتری برابر حریف خود، همچنان صدرنشین […]

رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان استان گیلان با شکست سنگین پرسپولیس رشت و صدرنشینی آینده سازان سیاهکل پیگیری شد.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا، هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان با انجام شش بازی پیگیری شد که در پایان این هفته، تیم آینده سازان سیاهکل با برتری برابر حریف خود، همچنان صدرنشین این رقابت ها باقی ماند.

بر این اساس و در جریان این مسابقات، تیم های فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل و بنیادکار پره سر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سیاهکل در یک بازی نزدیک با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

اما در پرگل ترین بازی این هفته ، تیم های فوتبال نوجوانان پرسولیس رشت و شهرداری خمام رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم خمام در یک بازی برتر و پرگل ، با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد تا تیم پرسپولیس رشت با این شکست سنگین، همچنان در انتهای جدول رده بندی این رقابت ها قرار گیرد.

در سایر بازی های برگزار شده نیز دیدار تیم های فوتبال نوجوانان اتحاد آبکنار و کشاورز املش با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم های فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان و دخانیات گیلان نیز به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافتند؛ تیم های فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت و الماس اسالم تالش نیز مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و همچنین قرار بود تیم های شهرداری فومن و خزر لنگرود به مصاف هم بروند که به دلیل حاضر نشدن تیم خزر لنگرود، نتیجه این بازی سه بر صفر به سود تیم فومن اعلام شد.

با توجه به انجام بازی های عقب افتاده و تا پایان هفته هفتم این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل با کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری فومن و الماس اسالم تالش نیز با کسب ۱۴ امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، ۱۲ تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند