محل دفن زباله لاهیجان طی ۳ سال آینده بهسازی می شود
محل دفن زباله لاهیجان طی ۳ سال آینده بهسازی می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و با تحقق بودجه پیش بینی شده، مرکز دفع زباله شهرستان لاهیجان حداکثر طی سه سال آتی بهسازی و از وضعیت فعلی خارج خواهد شد. به گزارش لاهیج دیلم ، علی اوسط اکبری مقدم پیش از ظهر شنبه در جریان بازدید از محل دفن زباله […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و با تحقق بودجه پیش بینی شده، مرکز دفع زباله شهرستان لاهیجان حداکثر طی سه سال آتی بهسازی و از وضعیت فعلی خارج خواهد شد.

به گزارش لاهیج دیلم ، علی اوسط اکبری مقدم پیش از ظهر شنبه در جریان بازدید از محل دفن زباله شهرستان لاهیجان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از اساسی ترین مشکلات استان گیلان بحث مدیریت پسماند است.

وی با اشاره به لزوم آموزش مدیریت پسماند برای مردم، خاطر نشان کرد: آگاهی‌بخشی باید از سنین نونهالی آغاز شود و همه آحاد جامعه در بخش، مخاطب قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، محل دفن زباله در روستای تموشل شهرستان لاهیجان را پس از سراوان شهرستان رشت، یک معضل عنوان و تصریح کرد: ساماندهی این مرکز از اولویت های ما می باشد.

اکبری مقدم از انعقاد قرارداد با پیمانکار برای ساماندهی این مرکز خبر داد و افزود: عملیات اجرایی پروژه تثبیت و بهسازی محل دفن زباله شهرستان لاهیجان آغاز شده است.

وی به رفع موانع پیش روی این پروژه با کمک مدیران دستگاه اجرایی اشاره و تاکید کرد: در تلاش هستیم تا بزودی مرکز دفع زباله از وضعیت فعلی خارج شود و مشکلات به وجود آمده برای زندان مجاور این مرکز و روستاهای پیرامون آن حل شود.

شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است