مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق گیلان منصوب شد
مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق گیلان منصوب شد
با حکم مدیرعامل توانیر، مسعود صادقی خمامی بعنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان منصوب شد....

به گزارش لاهیج دیلم ، با قدردانی از تلاش‌های محمدتقی مهدیزاده، مسعود صادقی خمامی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان معرفی و منصوب شد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر در آئین تکریم و معارفه مدیر عامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه برق زیرساخت تمام زیرساخت‌ها محسوب می‌شود و زندگی مردم و توسعه کشور به این موضوع مهم مرتبط است گفت: تمام تلاش‌ها باید برای جلب رضایت مردم باشد.

محسن ذبیحی با قدردانی از زحمات مدیرعامل سابق توزیع برق گیلان، افزود: تغییر در مدیریت یک اتفاق مثبت است که نگاه و ایده جدید بهمراه داردو باید با تعامل و همکاری روند خدمت رسانی در سطح شرکت توزیع برق تداوم باشد.

وی به نقش مهم مسئولان استانی در همکاری با صنعت برق به ویژه در خصوص جذب اعتبارات اشاره وتصریح کرد: همراهی و همکاری موجب پیشرفت در خدمت رسانی به مردم می‌شود و از هم اکنون باید برای اجرای برنامه‌های مدیریت پیک بار تابستان در سال جاری آمادگی کامل وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر به وظایف سنگین شرکت‌های توزیع برق در سالیان اخیر اشاره کرد و افزود: سلامت اداری، انضباط کاری و نگاه فرآیندی به کار‌ها باید در الویت کار قرارگیرد و توجه ویژه‌ای به مباحث HSE، سرمایه انسانی، پیاده سازی سیستم مدیریتی، مدیریت دارایی فیزیکی وجود داشته باشد.

وی به نقش پررنگ نیروی انسانی در هر سازمان به ویژه شرکت توزیع برق گیلان اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق در این بخش بسیار توانمند است و با توجه به این موضوع امیدواریم خدمت رسانی با کیفیت به مردم انجام گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان هم در این مراسم گفت: خدمت به مردم یک تکلیف دینی است و همه مسئولان باید با نگاهی دلسوزانه و همدلی بیشتر به مشکلات و مسایل مردم رسیدگی کنند.

موسی فکور با اشاره به اقدامات مثبت در حوزه صنعت برق و خدمات رسانی در این بخش به مردم افزود: ما در استان گیلان در حوزه برق و انرژی شاهد برخی مشکلات هستیم که امیدواریم شرکت توانیر با توجه به معضلات موجود و گردشگر پذیر بودن استان نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشد.

مسعود صادقی خمامی مدیرعامل جدید توزیع برق گیلان هم در این مراسم توجه به سرمایه انسانی توانمند، حفظ مزیت‌های موجود و استفاده از ظرفیت‌های برای بهبود، خدمت رسانی مناسب با تدوین نقشه استراتژی مفید و به روز، توجه به تحول دیجیتال با استفاده از امکاناتی مانند کنتور‌های هوشمند، سامانه GIS و ۱۲۱ درخواست‌های مردمی، دسته بندی مشکلات برق استان، نوسازی شبکه برق در مناطق آسیب پذیر و دارای مشکل، تدوین برنامه‌های گذر از پیک تابستان و بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی توانمند و خدوم با بهره گیری از دانش روز را از مهمترین ماموریت‌های کار خود در شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد.

آیین معرفی صادقی خمامی مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق گیلان باحضور حجت الاسلام والمسلمین کمالی رئیس شورای انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق گیلان و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد.

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل سابق این شرکت از اسفندماه ۱۴۰۰ عهده دار این سمت بود.

  • نویسنده : حمید غمخوار
  • منبع خبر : صدا و سیما