مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان: ۹۱ تیم عملیاتی هلال احمر به حوادث استان گیلان اعزام شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان: ۹۱ تیم عملیاتی هلال احمر به حوادث استان گیلان اعزام شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طی هشت روز گذشته مجموع این عملیات ها ۷۵ مورد بوده است. به گزارش لاهیج دیلم ، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی پایگاه‌های ثابت و موقت و عوامل امدادی این جمعیت در راستای ارائه خدمات امدادی در طرح سالم سازی دریا خبر داد. وی با […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طی هشت روز گذشته مجموع این عملیات ها ۷۵ مورد بوده است.

به گزارش لاهیج دیلم ، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی پایگاه‌های ثابت و موقت و عوامل امدادی این جمعیت در راستای ارائه خدمات امدادی در طرح سالم سازی دریا خبر داد.

وی با اشاره به عملیات‌های صورت گرفته طی هشت روز گذشته افزود: مجموع این عملیات ۷۵ مورد بوده که ۳۹ مورد جاده ای، ۱۲ مورد کوهستان، ۸ مورد حضوری، ۷ مورد ساحلی و ۹ مورد شهری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: مجموع کل حادثه دیدگان نیز ۱۵۳ نفر بوده اند، که از این تعداد، حوادث جاده‌ای ۱۱۱ نفر، کوهستان ۱۵ نفر، خدمات حضوری ۹ نفر، دریایی و ساحلی ۹ نفر و شهری ۹ نفر است.

غلامی با بیان اینکه ۹۱ تیم عملیاتی به این حوادث اعزام شده است، افزود: نیرو‌های عملیاتی ۲۸۹ نفر، آمبولانس‌های اعزام شده ۶۳ دستگاه

و مجموع عملیات رها سازی شده ۳ مورد بوده است.

وی در ادامه گفت: از تاریخ ۱۷ شهریور ماه تا به امروز افزون بر ۱۸۰۰ تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان مبنی بر گزارش حوادث گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: پایگاه‌های ثابت ۲۳ پایگاه، پایگاه‌های موقت ۹ پایگاه، پایگاه‌های ساحلی ۲۰ پایگاه و یک تیم واکنش سریع به همراه یک تیم امداد هوایی در مرکز استان در طرح سالم سازی دریا در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

غلامی تصریح کرد: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند