مدیرعامل هلال احمر گیلان عنوان کرد:تلاش ۴۰۰ ناظر سلامت برای قطع زنجیره انتقال کرونا در گیلان
مدیرعامل هلال احمر گیلان عنوان کرد:تلاش ۴۰۰ ناظر سلامت برای قطع زنجیره انتقال کرونا در گیلان

مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه طرح ناظران سلامت تا قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه دارد، گفت: ۲۰۰ تیم دو نفره در سطح ۱۶ شهرستان گیلان فعال هستند. به گزارش لاهیج دیلم ،سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح «ناظران سلامت» از پنجم آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان گیلان […]

مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه طرح ناظران سلامت تا قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه دارد، گفت: ۲۰۰ تیم دو نفره در سطح ۱۶ شهرستان گیلان فعال هستند.

به گزارش لاهیج دیلم ،سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح «ناظران سلامت» از پنجم آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان گیلان اجرایی شده است، اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در قالب تیم های دو نفره در این طرح حضور دارند.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ تیم ناظر سلامت در سطح ۱۶ شهرستان گیلان، افزود: ۴۰۰ نفر از جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با مراجعه به اصناف و اداراتی که مشمول فعالیت در شرایط کرونایی هستند، بر روند اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان، با اشاره به اجرای طرح ناظران سلامت با همکاری گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان، تصریح کرد: نیروهای هلال احمر بر چک لیست های بهداشت محیط نظارت می کنند و این چک لیست ها به صورت روزانه در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد تا در صورت نیاز اقدامات بعدی صورت گیرد.

غلامی، با بیان اینکه طرح ناظران سلامت تا قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا ادامه دارد، گفت: خوشبختانه تاکنون بیش از ۱۵ هزار واحد صنفی را تحت پوشش قرار دادیم و طی روزهای آینده کلیه اماکن سطح استان را بررسی می کنیم.

وی رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن و استفاده از محلول های ضد عفونی در اصناف را جزو محورهای چک لیست بهداشت محیط دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر به صاحبان اصناف و اماکن نحوه ضد عفونی کردن دست ها بعد از تماس با افراد، اشیا، اسکناس و… را آموزش می دهند