مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل باز بماند
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل باز بماند

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گیلان با اشاره به آغاز پویش لبخند رضایت از ۲۱مهرماه گفت: این برنامه همزمان با دهه سوم ماه صفر با هدف ،شناسایی و کمک دانش آموزان و تجلیل از فعالین فرهنگی گروه‌های جهادی بسیج فرهنگیان انجام می‌شود. به گزارش لاهیج دیلم، محمد رحمتی امروز در جلسه طرح سراسری پویش لبخندرضایت با بیان اینکه […]

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گیلان با اشاره به آغاز پویش لبخند رضایت از ۲۱مهرماه گفت: این برنامه همزمان با دهه سوم ماه صفر با هدف ،شناسایی و کمک دانش آموزان و تجلیل از فعالین فرهنگی گروه‌های جهادی بسیج فرهنگیان انجام می‌شود.

به گزارش لاهیج دیلم، محمد رحمتی امروز در جلسه طرح سراسری پویش لبخندرضایت با بیان اینکه هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل باز بماند، اظهار کرد: ضروری است با فعالیت های خودجوش تلاش کنیم هیچ دانش آموزی از داشتن امکانات اولیه تحصیل محروم نشود.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از ماسک توسط دانش آموزان گفت: با توجه به موثر بودن ماسک در پیشگیری از شیوع کرونا در مدارس، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در هنرستان‌ها گام مهمی در جلوگیری از سرایت این بیماری محسوب می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به شیوع کرونا در اکثر کشورها و اقدامات انجام شده در مواجهه با این ویروس تصریح کرد: وحدت و همبستگی آحاد مردم به ویژه گروه‌های مرجع مانند فرهنگیان و خیران نقش مهمی در موفقیت برنامه ها در مواجهه با این شرایط سخت داشته است