مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان عنوان کرد: پرداخت ۹۴ درصدی تسهیلات کرونایی در گیلان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان عنوان کرد: پرداخت ۹۴ درصدی تسهیلات کرونایی در گیلان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: ۳۸۱ میلیارد تومان ثبت نام تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا داریم که تاکنون ۹۴ درصد تسهیلات پرداخت شده است. به گزارش لاهیج دیلم ،عباس علیزاده از تمدید پرداخت تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد و اظهار کرد: بر اساس صورتجلسه چهل ونهمین نشست کارگروه مقابله با […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: ۳۸۱ میلیارد تومان ثبت نام تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا داریم که تاکنون ۹۴ درصد تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش لاهیج دیلم ،عباس علیزاده از تمدید پرداخت تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد و اظهار کرد: بر اساس صورتجلسه چهل ونهمین نشست کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهلت ثبت درخواست برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا تا پایان آذر امسال تمدید شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی «kara.mcls.gov.ir» درخواست خود را برای دریافت این تسهیلات ثبت و از مراجعه حضوری به ادارات خودداری کنند، افزود: اطلاعات متقاضیان از طریق دستگاه ها به بانک ها جهت پرداخت تسهیلات ارسال می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در گفت وگو با خبرنگاران، پایان بهمن را مهلت پرداخت تسهیلات توسط بانک ها دانست و متذکر شد: سود ترجیحی این تسهیلات ۱۲ درصد است.

علیزاده، با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر ۳۵۷ میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان تسهیلات در گیلان پرداخت شده است، گفت: ۳۸۱ میلیارد تومان ثبت نام داریم که نشان دهنده پرداخت ۹۴ درصدی تسهیلات بوده و تا ۱۵ روز آینده کلیه پرونده ها تعیین تکلیف می شود