مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: اجرای سیستم روشنایی جدید در ۷ محور پرحادثه گیلان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: اجرای سیستم روشنایی جدید در ۷ محور پرحادثه گیلان

مدیرکل راهداری حمل و نقل و جاده ای گیلان گفت: اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری برای ارتقای ایمنی تردد ضروری است. به گزارش لاهیج دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی، از اجرای سیستم روشنایی در هفت نقطه پرحادثه در محورهای استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری برای ارتقای ایمنی تردد ضروری […]

مدیرکل راهداری حمل و نقل و جاده ای گیلان گفت: اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری برای ارتقای ایمنی تردد ضروری است.

به گزارش لاهیج دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی، از اجرای سیستم روشنایی در هفت نقطه پرحادثه در محورهای استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری برای ارتقای ایمنی تردد ضروری است.

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، اولویت اجرای سیستم های روشنایی در نقاط پرحادثه و مکان هایی که در کاهش تصادفات تاثیر مهمی دارد را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل راهداری حمل و نقل و جاده ای گیلان تصریح کرد: در راستای رفع نقاط پرحادثه نسبت به اجرای پروژه روشنایی در سه نقطه در مسیر رشت – لاهیجان و چهار نقطه در مسیر سراوان – سنگر – کوچصفهان اقدام شد.

مرادی، تعمیر و نگهداری مستمر سالانه سیستم روشنایی محورهای استان به طول ۲۱۷ کیلومتر، تعمیر و نگهداری چراغ های چشمک زن و تعمیر و نگهداری روشنایی تونل های واقع در محورهای برون شهری استان را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حوزه ایمنی راه و حریم دانست.

وی همچنین از مرمت روکش و اجرای آسفالت حفاظتی جاده های گیلان خبر داد و عنوان کرد: ۲۰ طرح جهت روکش و لکه گیری در محورهای اسالم به خلخال، آزادراه رشت به چابکسر و محور فومن – شفت – سراوان و… داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اضافه کرد: برای اجرای آسفالت حفاظتی در محورهای اصلی گیلان به طول ۱۴۰ کیلومتر نیز که در حال حاضر در مرحله مناقصه است، در صورت مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرای این طرح هم آغاز خواهد شد