مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: اجرای ۱۱۶ کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی گیلان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: اجرای ۱۱۶ کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش برف ۲۰ سانتیمتری در محور پونل – خلخال، گفت: طی دو روز گذشته ۱۱۶ کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی استان توسط راهداران صورت گرفته است. به گزارش لاهیج دیلم ،فریبرز مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان طی […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش برف ۲۰ سانتیمتری در محور پونل – خلخال، گفت: طی دو روز گذشته ۱۱۶ کیلومتر برفروبی در محورهای کوهستانی استان توسط راهداران صورت گرفته است.

به گزارش لاهیج دیلم ،فریبرز مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان طی دو روز گذشته، اظهار کرد: در پی بارش نخستین برف پاییزی که در تعدادی از محورهای کوهستانی استان گیلان به زمین نشست، راهداران استان نیز نخستین عملیات راهداری پاییزی را با برفروبی ۱۱۶ کیلومتر از محورهای کوهستانی استان آغاز کردند.

وی افزود: بیشترین بارش های برف طی روز گذشته در محور پونل – خلخال  از ارتفاعات شهرستان رضوانشهر با ۲۰ سانتیمتر و اسالم به خلخال در حوزه شهرستان تالش با پنج سانتیمتر برف گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش برف خفیف در محور آقچای – آستارا نیز خبر داد و تصریح کرد: در این راستا اکیپ های راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام به اجرای عملیات برفروبی کردند.

مرادی، با بیان اینکه طی مدت مذکور ۱۵ نیروی راهدار با ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در عملیات راهداری فعال بودند، گفت: راهداران به ۱۵ دستگاه خودرو نیز در محورهای کوهستانی امدادرسانی کردند.

وی از مردم خواست از تردد غیر ضروری در مناطق کوهستانی و برفگیر خودداری کنند و یادآور شد: مردم در صورت لزوم از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از وضعیت راه ها مطلع شوند