مدیرکل راهداری گیلان خبر داد: بارش برف در ۳ محور مواصلاتی گیلان/ رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند
مدیرکل راهداری گیلان خبر داد: بارش برف در ۳ محور مواصلاتی گیلان/ رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه شاهد بارش خفیف برف در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال و بلوردکان – خصیب دشت هستیم، گفت: ترافیک در همه محورها به غیر از محور پونل – خلخال(انسداد فصلی) در جریان است. به گزارش لاهیج دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی از آغاز بارش برف در محورهای کوهستانی […]

مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه شاهد بارش خفیف برف در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال و بلوردکان – خصیب دشت هستیم، گفت: ترافیک در همه محورها به غیر از محور پونل – خلخال(انسداد فصلی) در جریان است.

به گزارش لاهیج دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی از آغاز بارش برف در محورهای کوهستانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال و بلوردکان – خصیب دشت هستیم.

وی با بیان اینکه بارش برف تاکنون سه محور مذکور را سفیدپوش کرده است، افزود: در گردنه الماس در محور اسالم – خلخال نیز بارش خفیف برف گزارش کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: ترافیک در همه محورها به غیر از محور پونل – خلخال(انسداد فصلی) در جریان است.

مرادی، از رانندگان خواست برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و یادآور شد: ۵۷ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح محورهای استان فعال است.

وی ۶۰ اکیپ راهداری با ۳۵۹ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۵۴۲ راهداری آماده خدمات رسانی به رانندگان در سطح محورهای اصلی و فرعی استان هستند