مدیر کل ورزش و جوانان گیلان: درپی جبران زیان باشگاه‌های ورزشی هستیم
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان: درپی جبران زیان باشگاه‌های ورزشی هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی به پیشرفت فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه کمک می‌کنند، گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد باشگاه‌های ورزشی موقتاً تعطیل‌شده و به دنبال راهکارهای برای جبران زیان این باشگاه‌ها هستیم. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از فارس، مریم بخشی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه باشگاه‌های […]

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی به پیشرفت فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه کمک می‌کنند، گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد باشگاه‌های ورزشی موقتاً تعطیل‌شده و به دنبال راهکارهای برای جبران زیان این باشگاه‌ها هستیم.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از فارس، مریم بخشی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه باشگاه‌های ورزشی از ارکان اصلی اداره کل ورزش و جوانان گیلان هستند، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در گیلان باعث شد بسیاری از حرفه‌ها و مشاغل با خسران و ضرر مواجه شوند.

وی با تأکید بر جبران خسارت باشگاه‌های ورزشی در پی شیوع ویروس کرونا افزود: استان گیلان دارای ۱۳۰۱ باشگاه مجوزدار بوده و با برنامه‌ریزی و اقداماتی مؤثر در پی جبران ضرر این باشگاه‌ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زمان تعطیلی ناشی از ویروس کرونا به پایان قرارداد اماکنی که از طریق ماده ۸۸ واگذارشده‌اند اضافه می‌شود، گفت: در پی اخذ تسهیلات از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری برای باشگاه‌های متقاضی این تسهیلات هستیم.

بخشی از مکاتبات و رایزنی با وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکلات باشگاه‌داران خبر داد و افزود: باشگاه‌های ورزشی به پیشرفت فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه کمک می‌کنند.