معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان: ثبت نام ۴۰ هزار گیلانی در نهضت ملی مسکن | تامین زمین مهم‌ترین مشکل است
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان: ثبت نام ۴۰ هزار گیلانی در نهضت ملی مسکن | تامین زمین مهم‌ترین مشکل است

کشاورز با بیان اینکه تاکنون ۴۰ هزار نفر گیلانی در طرح جهش تولید مسکن یا نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، گفت: تامین زمین مهم‌ترین مشکل راه و شهرسازی گیلان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن محسوب می‌شود. به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، حسین کشاورز در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: با توجه به استقبال خوبی […]

کشاورز با بیان اینکه تاکنون ۴۰ هزار نفر گیلانی در طرح جهش تولید مسکن یا نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، گفت: تامین زمین مهم‌ترین مشکل راه و شهرسازی گیلان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، حسین کشاورز در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: با توجه به استقبال خوبی که در طرح جهش تولید مسکن یا نهضت ملی مسکن در استان گیلان با آن رو به رو بودیم تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر از متقاضیان علاقمند توانسته‌اند در سامانه ثبت‌نام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان عنوان کرد: آمار ثبت نام کنندگان در طرح جهش تولید مسکن یا نهضت ملی مسکن در مقایسه با طرح اقدام ملی که در پنج دوره ثبت نام برای آن برگزار شده بود با استقبال سه برابری همراه بوده است.

کشاورز در پاسخ به این پرسش که روند ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن یا نهضت ملی مسکن چگونه است و آیا احتمال تمدید مهلت آن وجود دارد ابراز داشت: استقبال مردم استان گیلان از این طرح بسیار خوب بوده است و احتمال اینکه مهلت ثبت نام تمدید شود هم متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن یا نهضت ملی مسکن را نیز برشمرد و اضافه کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام این طرح می‌توانند به آدرس اینترنتی www.saman.mrud.ir مراجعه کرده و اطلاعات و مدارک خود را بارگذاری نمایند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان یادآور شد: متقاضیان باید مدارک شناسنامه‌ای و ملکی خود را در سامانه مذکور وارد و تکمیل نمایند از طرفی زمان ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن یا نهضت ملی مسکن نیز فعلا تا ۱۵ آذرماه اعلام شده است.

کشاورز مهم‌ترین دغدغه راه و شهرسازی برای اجرای پروژه طرح جهش تولید مسکن یا نهضت ملی مسکن را تامین زمین اعلام کرد و گفت: راه و شهرسازی گیلان تاکنون توانسته برای ۱۹ شهر استان که برایشان فرم ثبت نام باز شده زمین مناسب برای ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی را تامین کند.

وی انتخاب مشاوران ذیصلاخ و تهیه طرح‌های معماری و سازه را اقدام بعدی که توسط اداره کل راه و شهرسازی گیلان انجام شده است دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم تا ده روز آینده مقدمات برگزاری مناقصه و فراخوان جهت انتخاب پیمانکار فراهم شود تا بتوانیم ظرف مدت حداقل ۲۴ ماهه واحدها را ساخته و تحویل مردم بدهیم