مهلت یک ماهه ویرایش اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
مهلت یک ماهه ویرایش اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت: مودیان حداکثر تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان پارسال را ویرایش و تکمیل کنند....

به گزارش لاهیج دیلم ، رضا برهانی نیا گفت: بر اساس ابلاغ سازمان امور مالیاتی کشور، مودیان تا پایان فروردین مهلت دارند با مراجعه به سامانه‌های tp.tax.gov.ir یا my.tax.gov.ir و ثبت خرید‌ها و فروش‌های دوره زمستان ۱۴۰۲ که صورتحساب‌های آن‌ها در سامانه مودیان وارد نشده است، اطلاعات خود را ویرایش و تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی کشور اظهارنامه‌های مودیان را بر اساس اطلاعات موجود در سامانه تهیه می‌کند، افزود: هر مودی حداکثر تا یک ماه پس از پایان هر دوره فرصت دارد صورتحساب‌های خرید و فروش آن دوره را در سامانه مودیان ثبت و مالیات و عوارض آن را پرداخت کند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت: مودیانی که تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۳ مالیات و عوارض دوره زمستان خود را پرداخت نکنند بر اساس مواد ۳۶ و ۳۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده ، به آن‌ها جریمه تعلق می‌گیرد.

رضا برهانی نیا به مودیان توصیه کرد: برای یادگیری نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی در سامانه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور، به نشانی intamedia.ir مراجعه کنند.

وی گفت: مالیات اخذ شده از مودیان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری ، کشوری و صندوق فولاد هزینه می‌شود

  • نویسنده : حمید غمخوار