نشست بررسی مشکلات صنعت چای به ریاست جهانساز | غیبت نماینده پایتخت چای ایران در این نشست / فرخی میکال این روز ها کجاست!؟
نشست بررسی مشکلات صنعت چای به ریاست جهانساز | غیبت نماینده پایتخت چای ایران در این نشست / فرخی میکال این روز ها کجاست!؟

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، نشست بررسی مشکلات صنعت چای ، به ریاست حبیب  جهانساز رییس سازمان چای کشور و با حضور نمایندگان رودسر ، لنگرود ، تنکابن و رامسر برگذار گردید که علی رغم انتظاری که می رفت ، عدم حضور رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل حاشیه ساز شد . این غیبت […]

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، نشست بررسی مشکلات صنعت چای ، به ریاست حبیب  جهانساز رییس سازمان چای کشور و با حضور نمایندگان رودسر ، لنگرود ، تنکابن و رامسر برگذار گردید که علی رغم انتظاری که می رفت ، عدم حضور رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل حاشیه ساز شد .

این غیبت در حالی رخ داده که شهرستان لاهیجان به عنوان پایتخت چای کشور شناخته شده و متاسفانه نماینده ی حوزه ی انتخابیه لاهیجان افتخار حضور در این نشست نداده است .

سوالی که ذهن هر خواننده ای را به  تامل وا می دارد این است ، فرخی میکال این روز ها کجاست !؟ و جدا از جلسات مهم و تصمیم گیری های کلانی که با مشارکت او برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور در خانه ی ملت ! صورت میگیرد ، آیا نیم نگاهی هم به مسائل خرد حوزه انتخابیه اش لاهیجان و سیاهکل خواهد داشت!؟

لازم به ذکر است  بخشی از مناطق شهرستان مجاور لاهیجان (شهرستان آستانه اشرفیه ) نیز که فرخی میکال نمایندگی معین آن حوزه انتخابیه تا ۱۴۰۰ را برعهده دارد ، جزء مناطق چایخیز گیلان شناخته می شود