هشدار شرکت گاز به شهروندان گیلانی
هشدار شرکت گاز به شهروندان گیلانی

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی در تعطیلات نوروز، از مردم خواست با رعایت ایمنی امنیت و آسایش را برای خانواده‌های خود تأمین کنند. به گزارش لاهیج دیلم ، مدیرعامل شرکت گاز گیلان در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی در تعطیلات نوروز، از مردم خواست با رعایت […]

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی در تعطیلات نوروز، از مردم خواست با رعایت ایمنی امنیت و آسایش را برای خانواده‌های خود تأمین کنند.

به گزارش لاهیج دیلم ، مدیرعامل شرکت گاز گیلان در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی در تعطیلات نوروز، از مردم خواست با رعایت ایمنی امنیت و آسایش را برای خانواده‌های خود تأمین کنند. مشترکان از بخار‌های بدون دودکش در محیط خانه به هیچ وجه استفاده نکنند و در صورت مشاهده هرگونه نشتی و استشمام بوی گاز با آرامش پنجره‌ها را باز و شیر اصلی گاز را بسته و با شماره ۱۹۴ امداد شرکت گاز تماس بگیرید.

وی در ادامه افزود: از مشترکان خواست از قرار دادن لوله بخاری در ظروف آب بشدت خودداری کنید وچنانچه قصد مسافرت دارند باید شیر اصلی گاز را ببندند.

عیسی جمال نیکویی، سرد بودن دودکش بخاری را نشانه درست کارنکردن بخاری دانست و گفت: شهروندان باید از باز بودن مسیر دودکش‌ها مطمئن شوند واستفاده از شیلنگ با طول بیش از ۱۲۰ سانتیمتر برای وسایل گاز سوز، خطرناک و ممنوع است.

پست‌های امداد شرکت گاز با شماره ۱۹۴ در سراسر استان ۲۴ ساعته برای پاسخگویی مشترکان و مسافران است