همزمان با سفر رییس جمهور یه گیلان؛ برپایی میز خدمت با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در گیلان
همزمان با سفر رییس جمهور یه گیلان؛ برپایی میز خدمت با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در گیلان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: معاون مطبوعاتی به عنوان نماینده وزیر ارشاد هیئت دولت را در سفر به این استان همراهی می کند. به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، رضا ثقتی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا روز جمعه مهمان گیلانی‌ها است، گفت: «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: معاون مطبوعاتی به عنوان نماینده وزیر ارشاد هیئت دولت را در سفر به این استان همراهی می کند.

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، رضا ثقتی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا روز جمعه مهمان گیلانی‌ها است، گفت: «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از وی در این سفر همراه رئیس جمهور است.

وی به مشکلات و چالش‌های حوزه‌های فرهنگ و هنر استان گیلان اشاره کرد و افزود: در همین راستا میز خدمت با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از صبح فردا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برپا است.

اهالی فرهنگ و هنر گیلان تأکید کرد: اهالی فرهنگ و هنر استان گیلان در هر بخش و حوزه‌ای می‌توانند از ساعت ۸ صبح ۱۶ عصر مشکلات خود را با حضور در اداره کل با معاون مطبوعاتی به عنوان نماینده وزیر ارشاد مطرح کنند