هواشناسی گیلان اعلام کرد: وزش باد گرم تا عصر فردا در استان ادامه دارد
هواشناسی گیلان اعلام کرد: وزش باد گرم تا عصر فردا در استان ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرد: جریانات جنوبی تا عصر چهارشنبه در گیلان به ویژه در مناطق کوهستانی ماندنی است. وزش باد گرم که از دیروز در گیلان آغاز شده امروز تضعیف می‌شود، اما تا عصر فردا در استان ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه سرعت وزش باد […]

مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرد: جریانات جنوبی تا عصر چهارشنبه در گیلان به ویژه در مناطق کوهستانی ماندنی است. وزش باد گرم که از دیروز در گیلان آغاز شده امروز تضعیف می‌شود، اما تا عصر فردا در استان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه سرعت وزش باد گرم دیشب در کوهستان‌های گیلان تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت هم رسید گفت: وزش باد گرم که از دیروز در گیلان آغاز شده امروز تضعیف می‌شود، اما تا عصر فردا در استان ادامه دارد.

محمد دادرس با اشاره به اینکه در حال حاضر سرعت باد در استان به ۲۱ کیلومتر بر ساعت رسیده افزود: دریا امروز و فردا با ارتفاع موج حداکثر یک متر و ۲۰ سانتی متر برای فعالیت‌های دریانوردی و صید نا مناسب است.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: دمای فعلی شهر رشت مرکز گیلان ۱۵ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۲۵ درصد است.

محمد دادرس گفت: در ۲۴ ساعت گذشته جیرنده رودبار با ۴ درجه سلسیوس سردترین و ازبرم سیاهکل ۲۶ درجه روی صفر گرمترین مناطق استان اعلام شده اند