ورود بیش از ۷ میلیون وسیله نقلیه به گیلان
ورود بیش از ۷ میلیون وسیله نقلیه به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌‌ای گیلان از ورود بیش از ۷ میلیون وسیله نقلیه به گیلان خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ، فریبرز مرادی به افزایش ورودی وسیله نقلیه به گیلان اشاره کرد و گفت: بعد از ۲ سال بیماری کرونا ویروس شاهد افزایش ورود وسایل نقلیه به گیلان هستیم. وی با بیان اینکه […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌‌ای گیلان از ورود بیش از ۷ میلیون وسیله نقلیه به گیلان خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ، فریبرز مرادی به افزایش ورودی وسیله نقلیه به گیلان اشاره کرد و گفت: بعد از ۲ سال بیماری کرونا ویروس شاهد افزایش ورود وسایل نقلیه به گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه طی ۴ ماه گذشته ۷ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۴ وسیله نقلیه وارد استان شد، افزود: طبق این آمار ۴۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش وسیله نقلیه به گیلان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌‌ای گیلان گفت: در این مدت همچنین ۷ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۱۸۲ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد خروجی خودرو‌ها افزایش داشته است.

مرادی افزود: ۷۰ درصد ورودی و ۶۳ درصد خروجی وسیله نقلیه به گیلان نسبت به مدت مشابه ۲ سال گذشته افزایش داشته است.

وی در ادامه گفت: محور آزاد راه قزوین _ رشت با ورود ۲ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۱۰۸ وسیله نقلیه و محور رامسر _ چابکسر با ورود ۲ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۹۶۷ وسیله نقلیه بیشترین ورودی‌ها را نسبت به دیگر محور‌ها طی چهار ماه گذشته بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌‌ای گیلان تصریح کرد: محور رشت_قزوین با خروج ۲ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۷۴۲ خودرو بیشترین خروجی‌ها رو نسبت به دیگر محور‌ها در این مدت داشته است