پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بهزراعی به چایکاران شمال کشور
پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بهزراعی به چایکاران شمال کشور

امسال ۸ هزار چایکار گیلان و مازندران تسهیلات کم بهره بهزراعی و بهسازی برای باغ‌های چای خود از سازمان چای کشور دریافت کردند. به گزارش لاهیج دیلم حبیب جهانساز، رئیس سازمان چای کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون این سازمان، ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از صندوق حمایت از توسعه صنعت چای به چایکاران و کارخانه […]

امسال ۸ هزار چایکار گیلان و مازندران تسهیلات کم بهره بهزراعی و بهسازی برای باغ‌های چای خود از سازمان چای کشور دریافت کردند.

به گزارش لاهیج دیلم حبیب جهانساز، رئیس سازمان چای کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون این سازمان، ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از صندوق حمایت از توسعه صنعت چای به چایکاران و کارخانه داران گیلان و مازندران پرداخت کرد.

۸ هزار چایکار در استان‌های گیلان و مازندران تسهیلات کم بهره بهزراعی و بهسازی برای باغ‌های چای خود از سازمان چای کشور دریافت کردند.

به گفته او، ۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات در سال ۱۴۰۰ برای بهزراعی باغ‌های چای، بهسازی، برندسازی و خرید ماشین آلات کشاورزی به ۸ هزار چایکار گیلان و مازندران پرداخت شد.

همچنین ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات به چایکاران و کارخانه داران شمال کشور برای خرید ماشین آلات کشاورزی، ماشین الات کارخانه‌ای و مکانیزاسیون صنعت چای پرداخت شد