پیام تبریک فرماندار سیاهکل به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار
پیام تبریک فرماندار سیاهکل به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

محمود صوفی فرماندار شهرستان سیاهکل در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ، هفدهم مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت . به گزارش لاهیج دیلم ،متن کامل پیام فرماندار سیاهکل بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم در روزگاری که از آن به عنوان عصر اطلاعات و فن […]

محمود صوفی فرماندار شهرستان سیاهکل در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ، هفدهم مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت .

به گزارش لاهیج دیلم ،متن کامل پیام فرماندار سیاهکل بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزگاری که از آن به عنوان عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند ، قطعاً نقش خبرنگار به عنوان فعالان اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی می باشد .
در دنیای کنونی با وجود فن آوری های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد در امر دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف و با وجود درگیری هایی که به طور آشکار در بیشتر نقاط این کره خاکی فراگیر شده ، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از راه خبرنگارانی درستکار شدنی است که باید با قبول خطرهای فراوان ، به واقعیت مسأله پی ببرند و آن را به افکار عمومی برسانند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی ، هفدهم مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفته و از همت و تلاش تحسین برانگیزشان در حوزه خبر که برای آگاهی بخشی به جامعه اقدام شایسته ای مبذول داشته اند تقدیر و تشکر می نمایم.
امید است در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به نام « جهش تولید »مزین گشته در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید در حرکت به سوی آینده ای روشن، بیش از پیش موفق و موید باشند .

محمود صوفی
فرماندار شهرستان سیاهکل