پیام تبریک فرماندار لاهیجان به مناسبت میلاد امام رضا(ع)
پیام تبریک فرماندار لاهیجان به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

فرماندار لاهیجان فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف تحیه و الثناء را به مردم شریف شهرستان لاهیجان و سراسر ایران تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان، متن پیام سید اسماعیل میرغضنفری بدین‌شرح میباشد: بسم الله الرحمن الرحیم یازدهم […]

فرماندار لاهیجان فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف تحیه و الثناء را به مردم شریف شهرستان لاهیجان و سراسر ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان، متن پیام سید اسماعیل میرغضنفری بدین‌شرح میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم ذیقعده مقارن است با طلوع خورشید درخشان خاوران، حضرت ثامن الحجج (ع) که حرم امن و با صفای ایشان پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است.

سرزمین ایران اسلامی مفتخر به میزبانی خاندان عصمت و طهارت و فرزندان با کرامت امام موسی کاظم(ع) است و در این ایام سرور و شادی، حال و هوای معنوی و شورانگیزی جای جای نظام اسلامی را در بر گرفته است.

اینجانب میلاد ولی‌نعمتمان حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه  السلام را به آحاد ملت بزرگ ایران، و مردم شریف شهرستان لاهیجان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم