کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دمای گیلان/ برف و باران در راه است
کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دمای گیلان/ برف و باران در راه است

کارشناس هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی از اواخر وقت جمعه تضعیف شده و به تدریج تا ظهر شنبه از استان خارج خواهد شد. به گزارش لاهیج دیلم ، شبنم هادی نژاد در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا […]

کارشناس هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی از اواخر وقت جمعه تضعیف شده و به تدریج تا ظهر شنبه از استان خارج خواهد شد.

به گزارش لاهیج دیلم ، شبنم هادی نژاد در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری همراه با بارندگی، وزش باد، رعد و برق و مه آلودگی دانست و اظهار کرد: رودسر با ۱۱ و اسب وونی با دو درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند.

وی افزود: طی امروز تا پیش از ظهر شنبه، یک سامانه بارشی در منطقه فعال خواهد بود که بارندگی و کاهش دما و بارش برف به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها را به همراه خواهد داشت.

سرپرست اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی از اواخر وقت جمعه تضعیف شده و به تدریج تا ظهر شنبه از استان خارج خواهد شد.

هادی نژاد تصریح کرد: طی امروز پنجشنبه در بیشتر مناطق استان بارندگی داریم که به تدریج از اواخر وقت بارش در ارتفاعات و دامنه ها به برف تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه طی فردا در بیشتر مناطق استان بارش داریم، اضافه کرد: این بارش ها در جلگه به صورت باران و در ارتفاعات و دامنه ها به صورت برف است.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: از اواخر وقت جمعه به تدریج کاهش ناپایداری داریم و به تدریج از غرب استان، بارش ها قطع می شود و تا ظهر شنبه سامانه ناپایدار از شرق استان خارج خواهد شد؛ بارش ها می تواند در برخی ساعات به صورت موقت نسبتا شدید تا شدید نیز باشد.

به گزارش گیل و دیلم، دریا طی پنجشنبه و جمعه مواج بوده و برای فعالیت های دریانوردی و صیادی نامناسب است