کارگاه مکاتبات و مذاکرات بین المللی ورزشی برگزار شد
کارگاه مکاتبات و مذاکرات بین المللی ورزشی برگزار شد

کارگاه مکاتبات و مذاکرات بین المللی همراه با آموزش رزومه نویسی به زبان انگلیسی باحضور بیش از ۱۰۰ نفر از قهرمانان، مربیان و دست اندر کاران امور ورزشی در سالن همایش مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان، کارگاه مکاتبات و مذاکرات […]

کارگاه مکاتبات و مذاکرات بین المللی همراه با آموزش رزومه نویسی به زبان انگلیسی باحضور بیش از ۱۰۰ نفر از قهرمانان، مربیان و دست اندر کاران امور ورزشی در سالن همایش مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان، کارگاه مکاتبات و مذاکرات بین المللی ورزشی، روز پنجشنبه ۷ شهریور در سالن همایش مهمانسرای المپیک رشت و با استقبال چشمگیر متخصصین حوزه ورزش برگزار شد.

دکتر حامد کیومرثی تدریس این کارگاه یک روزه را برعهده داشت و در این کارگاه مطالبی در خصوص اهمیت زبان انگلیسی برای ورزشکاران، مربیان و داوران، اصول اولیه مکالمه و مکاتبه انگلیسی، مکالمات ورزشی به صورت کاربردی، آشنایی با فرهنگ زیربنایی تعاملات بین المللی، مذاکرات و مصاحبه ها به صورت تلفنی و حضوری، برگزاری و حضور در مسابقات، دوره ها و همایش های بین المللی، ویزاهای ورزشی، علوم و فنون تشریفات بین المللی، انگیزه نامه، رزومه نویسی و تنظیم کاورلتر به زبان انگلیسی، تفاهم نامه ها و قراردادهای بین المللی ورزشی و تحصیل و کاریابی ویژه ورزشکاران و دست اندرکاران امور ورزشی ارائه گردید.

در پایان به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و نحوه صحیح مذاکرات و مکاتبات بین المللی برای مدیران، قهرمانان، مربیان و دست اندر کاران امور ورزشی تاکید گردید