کشف بیش از ۱۸ تن چوب قاچاق در سیاهکل
کشف بیش از ۱۸ تن چوب قاچاق در سیاهکل

بیش از ۱۸ تن چوب قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در اتوبان سیاهکل به سنگر کشف شد. به گزارش لاهیج دیلم، سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۱۸ تن و ۶۴۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است. او افزود: مأموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق چوب، حین گشت‌زنی در […]

بیش از ۱۸ تن چوب قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در اتوبان سیاهکل به سنگر کشف شد.

به گزارش لاهیج دیلم، سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۱۸ تن و ۶۴۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

او افزود: مأموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق چوب، حین گشت‌زنی در اتوبان سیاهکل به سنگر به ۲ دستگاه کامیون در این محور مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سیاهکل با اشاره کشف چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرو‌ها اظهار داشت: در این رابطه متهمان ۲۴ و ۵۰ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ امیدخواه با بیان اینکه چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیاهکل تحویل داده شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله‌ها را ۳۷۰ میلیون ریال برآورد کردند.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی با افراد سودجو و فرصت‌طلبی که باعث هدر رفت منابع ملی می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند، از مردم خواست: برای جلوگیری از سودجویی افراد فرصت‌طلب در صورت برخورد با موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند