کشف بیش از ۳ تن گندم قاچاق در سیاهکل
کشف بیش از ۳ تن گندم قاچاق در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم گندم قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در این شهرستان از یک خودرو باری نیسان کشف شد. به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ حسین امیدخواه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان حین تردد در […]

فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم گندم قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در این شهرستان از یک خودرو باری نیسان کشف شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ حسین امیدخواه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان حین تردد در محور سنگر به سیاهکل مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از این خودرو، ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم گندم قاچاق را کشف کردند، افزود: این محموله قرار بود به یکی از شهرستان‌های شرق گیلان منتقل شود.

وی به تشکیل پرونده و معرفی متهم ۴۵ ساله در این رابطه به مرجع قضائی اشاره و بیان کرد: بنا بر نظریه کارشناسان ارزش ریالی این مقدار گندم کشف شده، ۱۵۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در پایان خاطرنشان کرد: پلیس بدون اغماض با برهم‌زنندگان امنیت اقتصادی، برخورد قاطع و قانونی می‌کند